شگفت انگیز

وقتی از خونه میام بیرون به نظرتون چیکار کنم از دستشون؟!؟!؟؟!!؟!؟!؟!؟

نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,ساعت 1:5 توسط آرمین 007|

تفاوت رو بنگر ...!

 

به نظرتون راه دیگه ای هم داشت؟! آره الفرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررر لطفا همین طوری بخونش

بازم  مثل  همیشه

 

 

ادامش  جالبه

 

برو

 

 

 

 

  نگاه

 

کن


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1398برچسب:بخند لامسب من خودم آخر مشکلاتو دردم,ساعت 22:44 توسط آرمین 007|

رانندش احتمالن زن بوده

باشه بابا مرد بوده

مواظب باشین رد نره حالا دورش چند سالس؟؟؟؟

قربون دستت تا اون بالایی یه شیرجه بزن رو تیر برق بعدی مال ما هم درست کن

بازم مثل همیشه ادامش جالبتره


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 16 تير 1398برچسب:بخند,ساعت 20:54 توسط آرمین 007|

برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا (به انگلیسی: High Frequency Active Auroral Research Program) معروف به هارپ (به انگلیسی: HAARP)، یک پروژه پژوهشی است که در سال ۱۹۹۳ برای بررسی و پژوهش درباره لایهٔ یونوسفر با استفاده از امواج رادیویی ELF/ULF/VLF تاسیس شده‌است.

این تاسیسات مشترکا توسط نیروی هوایی آمریکا، نیروی دریایی آمریکا، دانشگاه آلاسکا در فیربنکس، و نزدیک به ۱۵ دانشگاه آمریکایی دیگر اداره و استفاده می‌شود. شرکت سازنده این تاسیسات، شرکت BAE Advanced Technologies است.

این سیستم در حال حاضر از یک مجموعه آنتن‌های مخصوص شامل ۱۸۰ برج آنتن آلومنیومی به ارتفاع ۵۰/۲۳ متر تشکیل شده که بر روی زمین پهناوری به مساحت ۲۳٬۰۰۰ متر مربع در آلاسکا نصب شده‌است. این آنتن‌ها امواج مافوق کوتاه ELF/ULF/VLF را با ۳٫۶ مگاوات ERP تولید کرده و به یونوسفر می‌فرستند.

واو باورکردنی نیست!!!!!

تأسیسات مشابه در جهان

«تاسیسات سورا در روسیه با هارپ قابل قیاس است».

در سال ۱۹۹۹، کمیسیون روابط خارجه و امنیت و دفاع اروپا در گزارشی به پارلمان اروپا از احتمال استفاده از هارپ بعنوان یک سلاح ابراز نگرانی کرده و خواستار پایبندی به مفاد قطع‌نامه‌های سازمان ملل در اینباره گردید.با اینحال اتحادیه اروپا در نروژ، و روسیه در نیژنی نووگورود نیز تاسیسات مشابهی در حال فعالیت دارند که از هارپ پرقدرت‌تر می‌باشند. بگفتهٔ روزنامه روسی پراودا در سال ۲۰۰۵، «در حالیکه سیاستمداران روسی در مورد پروژهٔ هارپ کماکان ابراز وحشت می‌کنند، اما به این نکته کاملاً بی‌توجهند که روسیه تاسیسات همانندی در ۱۵۰ کیلومتری شمال نیژنی نووگورود دارد که دارای قدرت مشابه با تاسیسات هارپ است، و مدتهاست مورد استفاده دانشمدان روسی بوده‌است.

در مقایسه با هارپ ۳٫۶ مگاواتی، سایر تاسیسات مشابه جهان بر حسب Effective Radiated Power عبارتند از:

شایعات پیرامون هارپ

تاسیسات مشابه هارپ در روسیه با نام
Sura Ionospheric Heating Facility

نظریات متعددی در مورد «خطرات پروژه»، و یا استفاده از این تأسیسات بعنوان یک سلاح تا کنون عنوان گردیده‌است.از ایجاد وقوع زمین لرزه‌های متعدد در مناطق مختلف جهان، تا کنترل آب و هوا، ده‌ها ادعای مختلف در مورد پروژه هارپ عنوان گردیده‌است. مشهورترین این نظریات توطئه از طرف گزارش روزنامه پراودا در روسیه و نیز هوگو چاوز در سال ۲۰۱۰ مطرح گردید که در آن مدعی شدند آمریکا با این تاسیسات زلزله هائیتی را خلق کرد. پرس تی‌وی نیز به نقل از نیروی دریایی روسیه مدعی شد که هارپ عراق را هدف قرار داده بود که «اشتباهاً هائیتی مورد اصابت امواج زلزله‌ساز آن قرار گرفت». پیشتر، دومای روسیه در سال ۲۰۰۳ از وجود هارپ ابراز نگرانی کرده بودند. مشابهاً، برخی نیز مدعیند که توفند کاترینا توسط تاسیسات مشابه روس‌ها ساخته شده تا به آمریکا ضرر بزند.

با اینکه امکان کنترل آب و هوا و غیره توسط پروژه‌هایی مثل هارپ از طرف افرادی چون جسی ونتورا با عنوان «نظریات توطئه» مورد بررسی قرار گرفته، اما منابع متعدد دیگری نیز، از جمله نیروی هوایی آمریکا، این مباحث را مورد بررسی قرار داده‌اند. لیکن با اینکه چنین موضوعاتی از طرف منابع مختلف بسیاری مطرح گردیده‌اند، اما هیچگونه سند یا مدرک مستدل علمی در پشتیبانی از تاثیرات هارپ و ادعاهای مربوطه تا کنون در مجامع علمی مطرح و یا منتشر نگردیده، و توسط بسیاری از منتقدین «افسانه»و «نظریات توطئه‌انگیز» اطلاق گردیده‌اند.

هرکی دوست داشت تو ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 16 تير 1398برچسب:هارپ,ساعت 15:43 توسط آرمین 007|

 

دکستر، نام یک مجموعه تلویزیونی درام ساخته شده توسط شبکه شوتایم است. این مجموعه براساس رمان دکستر رویای تاریک بین اثر جف لیندزی ساخته شده‌است.نویسنده تلویزیونی آن جمیز منوس جونیور برنده جایزه امی است.مجموعه درباره دکستر مورگان آدم‌کشی زنجیره‌ای است که برای اداره پلیس میامی به عنوان کارشناس تحلیل آثار خون کار می‌کند.

دکستر تحسین بسیاری از منتقدین را به همراه داشت و برنده جوایز متعدد از جمله دو جایزه امی در سال ۲۰۱۰ و دو جایز گلدن گلوب در همین سال شد.

 

نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1386برچسب:دکستر,dexter,ساعت 14:27 توسط آرمین 007|

نمایشگاه بزرگ C,S,B,C لاس وگاس....... ایشاا.. هممون بریم

پنج برابر زمین فوتبال(مساحت)  ادامشو از دس ندی..


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 26 اسفند 1386برچسب:007,002,ساعت 22:12 توسط آرمین 007|

AOD 

در ادامه فقط عکس هست از معروفترین ماشینها پیشنهاد میکنم ببینید


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:فقط ماشین,ASTON,ساعت 19:52 توسط آرمین 007|

 بعد به ما میگن بی جنبه

ای دزد کثیف...!

اینا زن هستن یا...................؟؟!!

ادامه مطلبو ببین جالبه


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1386برچسب:فقط خنده,باحال,ساعت 21:22 توسط آرمین 007|

رنگ امسال چیه؟

مؤسسه کالرپنتون (Color Panton) رنگ امسال را نارنجی مایل به قرمز یا همان نارنجی به رنگ میوه نارنگی انتخاب کرده است. متخصصان این مؤسسه که سال گذشته رنگ فیروزه‌ای را برای سال 2011 انتخاب کرده بودند، امسال با گردشی حدود 180 درجه، رنگ نارنجی مایل تلقی‌کننده اعتماد‌به‌نفس است را آن هم در سال 2012 انتخاب کرده اند.

رنگی جسور و خشن

رنگ سال قبل فیروزه‌ای؛ رنگی که میرعامل شرکت پنتون درباره آن گفته بود: «فیروزه‌ای رنگ محبت و شفا، ایمان و حقیقت است و با الهام از رنگ آب و آسمان، نشاط‌آور و آرامش‌بخش و در جهان امروز برای فراز از مشکلات روزمره، رنگی بسیار امیدوار‌کننده است.»‌اما وضعیت نابسامان اقتصاد جهانی و ناامیدی حاکم بر جوامع در سال 2012، رنگی جسورانه‌تر و خشن‌تر را طلب می‌کرد؛ رنگ نارنجی مایل به قرمز!

این تن نارنجی، رنگی پرانرژی و جسورانه است و همان انرژی‌ای که ما برای دوباره شارژ شدن و حرکت کردن به جلو نیاز داریم را در خود دارد. نارنجی نه تنها علامت انرژی و زنده‌ألی است بلکه نشانه‌هایی از قدرت و پشتکار دارد یعنی همان چیزی که باید امسال بین انسان‌‌ها طنین‌انداز شود تا بتوان به تغییراتی که چشم انتظارشان هستیم دست یابیم.

مدیرعامل کالر پنتون (لیتریک ایزمن) همچنین گفته است: «نارنجی می‌تواند افکار دلگرم‌کننده را در ما زنده و به فعالیت تشویق‌مان کند تا بتوانیم به سمت هدف‌های بهتری که در نظر داریم، حرکت کنیم.»

اما لیتریک ایزمن این پیش‌بینی درباره رنگ‌ها را از کجا می‌آورد که زیاد هم بیراه نیستند و خیلی مورد توجه طراحان و مدپوشان قرار می‌گیرد؟

تحصیلات و پیشینه لیتریک ایزمن در رشته روان‌شناسی است و همین مسئله باعث شده تا او بتواند به‌خوبی فرهنگ رنگ‌ها را باتوجه به مشخصات زمان معنی کند.

اما به جز او متخصصان دیگر در این زمینه توضیح می‌دهند:‌«رنگ نارنجی مایل به قرمز القا کننده امیدواری و خوش‌بینی است که در نتیجه پیوند : احساس سرزندگی حاصل از آدرنالین تولید شده توسط رنگ قرمز» و «دوستی و گرما و پختگی رنگ زرد» است.

اما هنوز هم شاید متقاعد نشده باشید که چگونه می‌تواند رنگی را تعیین کرد که بیانگر وضعیت یک سال باشد؟

باید بگوییم کارشناسان مؤسسه پنتون هرسال به دنبال رنگی میگردند که تحت‌تأثیر صنایع مختلف است. آنها با استفاده از بررسی روند وقایع جهان و نیز روان‌شناسی حالت روانی انسان‌ها در سال پیش‌رو به این تشخیص می‌رسند که کدام رنگ می‌تواند رنگ سال باشد. خیلی جالب است بدانید که رنگ سال قبل از اینکه مد، فیلم، تکنولوژی، هنر، طبیعت و حالت‌های اجتماعی و اقتصادی افراد قرار بدهد، خودش از آنها الهام می‌گیرد و..................................

نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1386برچسب:نارنجی,ساعت 19:30 توسط آرمین 007|

 با اعتماد به نفس ترین انسان در کهکشان راه شیری !

نمیدونم کارخانه چی توز به روح اعتقاد داره یا نه !

هی عمو ! اینقد تکون نخور دیگه عکس درست در نمیاد

ادامش جالبه....................


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1386برچسب:عکس,خنده,ساعت 16:6 توسط آرمین 007|

{عید نوروز }

 

ایرانیان باستان، بر پایه‌ی آموزش‌های پیامبرشان اشو زرتشت، بر این اندیشه بودند که شادی از جلوه‌های نیک اهورایی و همساز با زندگی‌ست، با این نگرش، پیوسته بر آن بودند تا در هر مناسبتی اندوه و سوگواری را از خود دور سازند.

 

در‌مورد بنياد جشن نوروز مطالب بيشماري بيان شده كه در اين‌جا نمونه‌هايي از آنها را ذكر مي‌نماييم.
1. در روايات زرتشتي و بيشتر نويسندگان ايراني و عرب و شاعران از‌جمله فردوسي، بنياد آن را به جمشيد پادشاه پيشدادي نسبت مي‌دهند و مي‌گويند: جمشيد شاه تختي بساخت كه ديوان آن‌را بدوش گرفته به هوا بردند و به يك روزه از كوه دماوند به بابل فرود آوردند، مردم با مشاهده اين عمل در شگفت شدند و آن روز خاص را نوروز خواندند.
فردوسی می گويد:

چـو خــورشيــد تـابـان ميــان هــوا
نشستــه برو شــــاه فـــرمـــــانـــروا
جهـــان انجمن شــد بر آن تخت او
شــگفتي فــرو مــانــده از بخت او
بــه جمشيــد بر گــوهـر افشـانـدنـد
مرآن روز راروز نوروز خــوانــدنــد
ســر ســال نـو هـرمـز فــــروديـــن
بر آســـوده از رنـــج روي زميـــن
بـــزرگان به شـــادي بيـــاراستنـــد
مـي و جـام و رامشگـران خواستنـد
چنيــن جــشن فــرخ از آن روزگار
به ما ماند از آن خسروان يادگار

 

2. حكيم عمر خيام در نوروزنامه راجع به جشن نوروز مي‌گويد:
از آن بوده است كه آفتاب در هر 365 شبانه‌روز و ربعي به اول دقيقه حمل بازآيد و چون جمشيد از آن آگاهي يافت آن را نوروز نام نهاده پس از آن پادشاهان و ديگر مردمان به او اقتدا كردند و آن روز را جشن گرفتند و به جهانيان خبر دادند تا همگان آن را بدانند وآن تاريخ را نگاهدارند و بر پادشاهان واجب است كه آيين و جشن و رسم ملوك را به‌جاي آرند. از بهر مباركي و خرمي‌كردن در اول سال هر‌كسي در نوروز جشن كند تا نوروز ديگر عمر در شادي گذ
راند.

جشن نوروز از لحظهٔ اعتدال بهاری آغاز می‌شود. در دانش ستاره‌شناسی، اعتدال بهاری یا اعتدال ربیعی در نیم‌کره شمالی زمین به لحظه‌ای گفته می‌شود که خورشید از صفحه استوای زمین می گذرد و به سوی شمال آسمان می‌رود. این لحظه، لحظه اول برج حمل نامیده می‌شود، و در تقویم هجری خورشیدی با نخستین روز (هرمز روز یا اورمزد روز) از ماه فروردین برابر است. نوروز در تقویم میلادیبا ۲۰، ۲۱ یا ۲۲ مارس مطابقت دارد.

 

در کشورهایی مانند ایران و افغانستان که تقویم هجری شمسی به کار برده می‌شود، نوروز، روز آغاز سال نو است. اما در کشورهای آسیای میانه و قفقاز، تقویم میلادی متداول است و نوروز به عنوان آغاز فصل بهار جشن گرفته می‌شود و روز آغاز سال محسوب نمی‌شود.

      در ادامه تمام توضیحات داده شده

 


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1386برچسب:عید نوروز,سال نو,ساعت 14:21 توسط آرمین 007|

 من عاااااااشق بعضی چیزا هستم


نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1386برچسب:SUB ZERO,ساعت 20:31 توسط آرمین 007|

 شرمنده بچه های باشگاه اینم عکس

اینم برا شما  امیدوارم بعدی شما طلا بگیرید البته اگه میتونید................. (وسطی منم چی کار کنم دیگه هوادار زیاد دارم)

نوشته شده در چهار شنبه 3 اسفند 1386برچسب:چی؟؟؟؟؟؟؟؟,ساعت 20:33 توسط آرمین 007|

برا چهارشنبه سوری چیکار میکنید؟

من که با بچه ها سال پیش ترکوندیم .TNTدرست کردیم امسال قراره بمب هسته ای درست کنیم نگران نباش تو بیابون آزمایش میکنیم قابل توجه بعضی ها

 

 

نوشته شده در چهار شنبه 3 اسفند 1386برچسب:چهارشنبه سوری,friend,ساعت 20:0 توسط آرمین 007|

 


 

خلاصه داستان : ماجراي زندگي دو برادر است که در کودکي طي حادثه وحشتناکي مادر خود را از دست داده و پدرشان را هم گم کرده اند. حالا که به دو جوان رعناي معاصر تبديل شده اند و شهر به شهر دنبال پدرشان مي گردند. آن دو در مسيرشان مرتب با حوادث فراواقعي روبرو مي شوند که هيچ توضيح علمي ندارند. اين دو بايد بر تمام دشمنان – اعم از ارواح و اجنه و شياطين و قاتلان رواني و ديوانه هاي گوش به فرمان اهريمن – فائق آيند و خير و سلامت و نيکي را حفظ نمايند. به لحاظ ساختاري, اين سريال – مثل ساير آثار آمريکايي- انقدر خوش ساخت هست که چشم را خسته کند و جذاب بنماید و نقد و بررسی داخل ادامه.........


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1386برچسب:supernatural,ماورای طبیعت,سریال ترسناک,مهیج,اکشن,سریال,نقد,بررسی,ساعت 23:21 توسط آرمین 007|

 

 

این بازی یه بازی اینترنتی و به سبک RPG یا همون Role Playing Game هستش و شما در این بازی بعد از انتخاب نوع کاراکترتون ( مرد یا زن / HUnter, Warrior, Mage,.... ) می تونین وارد بازی بشین

در بازی دو گروه وجود دارند :
1- Alliance ها که شامل Human - NightElf - Gnome - Dwarf - Deraeni میشه
2- Horde ها که شامل Orc - Undead - Tauren - Troll - BloddElf میشه
این دو گروه سالیان سال هست که با هم در حال جنگ هستن

کسانی که بازی Warcraft3 رو انجام داده باشن خیلی سریع تر می تونن با این بازی رابطه برقرار کنن.................[خودم 8 ساله عضوشم بازی خوبیه توضیحات بیشتر در ادامه مهماشو نوشتم.]
 


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:BattleGround,بازی,game,warcraft,ساعت 12:19 توسط آرمین 007|

 

 

مطالب جالب و مفید: درباره آرم دارما در سریال گمشدگان (LOST)

 


اگر سریال جذاب و پر کشش گمشدگان (LOST) را دیده باشید مسلما با پیشروان دارما (Dharma Initiative) آشنا هستید. گروهی علمی و تحقیقاتی در جزیره با چنان پشتیبانی قوی که حتی بعد از گذشت بیش از سی سال از مرگ تمام افراد گروه، هنوز هم برای آنها از راه هوا و با چتر مواد غذایی و تجهیزات به جزیره می فرستند.
یکی از زیباترین مواردی که درباره ی پیشروان دارما وجود دارد، لوگو یا آرم آنهاست. پیشروان دارما برای هر یک از ایستگاه های تحقیقاتی خود در جزیره آرم مخصوصی دارند. همانند ایستگاه های شعله، قو و ... . ادامش جالبه
 

   


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1386برچسب:گمشدگان,گمشده,last,lost,سریال,,ساعت 23:0 توسط آرمین 007|


آخرين مطالب
» دنیا مال ماست خوشی هم 6 دنگمونه
» بخند وگرنه میزنمت
» بخند تا دنیا بهت بخنده
» هارپ (علمی بخون بدونی)
» dexter(دکستر)
» نمایشگاه ماشین در لاس وگاس
» فقط عکس
» بازم خنده
» رنگ امسال چیه؟
» عکس ها دیدنی
» عید نوروز
» TAITAN
» عنوانه بی عنوانی
» چهارشنبه سوری
» super natural(ماورای طبیعت)
» بهترین بازی کامپیوتر (با16میلیون عضو)
» lost(کمشدکان)

 Design By : Pichak